0 грн.
Зробити замовленняГарантії
Купуючи продукцію в нашому інтернет-магазині, ви отримуєте товар безпосередньо від виробників, без додаткових посередників та логістичних ланцюжків.
Будь-які можливі проблеми, пов'язані з дефектами або браком продукції, ми вирішуємо на користь клієнта за короткий термін.
Ми робимо повну або часткову заміну придбаного товару.
Умови гарантії
Компанія 2СТОЛА гарантує високу якість продукції, що поставляється за умови дотримання правил зберігання, складання та експлуатації. Використовуйте меблі за прямим призначенням, щоб продовжити термін її служби. Будь ласка, дотримуйтесь наведених нижче умов та правил цієї гарантії.
Кожні півроку перевіряйте надійність кріплень та болтів, за потреби затягніть їх. Змащуйте деталі та частини рухомих конструкцій.
Відповідальність виробника поширюється виключно на виробничі, конструкційні чи інші дефекти прихованого чи явного характеру, що виникли з вини виробника.
Загальні умови гарантії
1.1. Гарантія поширюється на всю продукцію, що представлена в магазині, незалежно від торгової марки виробу. Гарантійний термін починається з дати покупки товару та становить 12 місяців. Гарантійний термін діє для товарів, які використовуються в офісних просторах співробітниками або при домашньому використанні не більше 40 годин на тиждень.
1.2. Гарантійні зобов'язання не охоплюють тих матеріалів, які для виробів надав замовник.
1.3. Умови гарантії загальні для всіх договорів та покупок, якщо інше не передбачено в індивідуальному порядку та за індивідуальних умов.
Винятки
Випадок не є гарантійним, якщо він підпадає в одну з наведених нижче категорій:
1.1. Природне зношування виробу та/або комплектуючих, окремих елементів.
1.2. Втрата зовнішнього вигляду внаслідок експлуатації – потертості, блискучі місця, втрата кольору або блиску, здуття або втрата форми від надмірної вологості чи пересихання, інші зміни під дією ваги та тепла тіла користувача.
1.3. Пошкодження при недотриманні правил експлуатації та використання в екстремальних погодних умовах.
1.4. Зміна кольору світлих тканин, світлої шкіри або екошкіри внаслідок контакту матеріалів з іншими барвниками.
1.5. Пошкодження виробів, отримані внаслідок неправильного транспортування, зберігання або збирання покупцем після отримання посилки від кур'єра або після покупки в магазині. Рекомендуємо перевіряти упаковку на наявність механічних пошкоджень до підписання документа щодо отримання посилки!
1.6. Особливості будови натуральних матеріалів, таких як шкіра чи дерево. На натуральній шкірі можуть бути місця зі шрамами, слідами від укусів комах, неоднакова міра. У малюнку шпону або натурального дерева допускається наявність сучків, розбіжності річних кілець і фактури, незначна відмінність у відтінках, зумовлена природним походженням сировини.
Також, до не гарантійних випадків належать:
1.7. Пошкодження виробів, пов'язані з перевищенням допустимого навантаження, що вказується в Інструкції з експлуатації. Наприклад, допустиме навантаження офісного випорожнення до 100 кг, вихід з ладу при навантаженні вище вказаної не підпадатиме під гарантію.
1.8. Незначні відмінності в параметрах (вага, товщина, глибина, розмір, фактура або колір) окремих елементів, якщо вони все одно відповідають параметрам діючих стандартів.
1.9. У кріслах з тканинною оббивкою допускається легке застрягання тканини, яке пропадає після розгладжування рукою.
Обмеження щодо дії гарантії
Гарантійні зобов'язання поширюються лише на продукцію та вироби у зазначених вище випадках і не діють у разі додаткових претензій, пов'язаних із вимогами про відшкодування збитків за непрямі, непрямі або випадкові збитки, спричинені пошкодженням продукції. Виробники мають право змінювати конструкцію та/або комплектацію за збереження їх загального характеру, а також виводити моделі з виробництва без попереднього повідомлення покупців. Гарантійний термін виробу є фіксованим, він не поновлюється та не продовжується після виконання гарантійних зобов'язань з боку магазину.Юридична сила гарантії
Усі суперечки та розбіжності, що виникають між покупцем та продавцем, вирішуються шляхом переговорів. У разі, якщо не вдалося досягти угоди, спір вирішується у суді та при трактуванні цієї гарантії відповідно до законодавства України.Оформлення та терміни обробки рекламацій
Якщо виникає випадок, який підпадає під гарантію, зв'яжіться з нами зручним способом:
- через форму зворотного зв'язку на сайті,
- У месенджерах Telegram або Viber за номером – 096-305-33-55,
- електронною поштою mebel4kh@gmail.com
Надайте наступну інформацію:
1. Фотографію чека про покупку,
2. Фотографію етикетки на виробі,
3. Три фотографії дефекту з різного ракурсу.
Залишіть актуальні дані для зв'язку з Вами та чекайте від нас зворотного дзвінка. Обробка та прийняття рішення щодо рекламації проводиться у строк 1-3 днів.
Можливі варіанти рішень:
1. Ремонт виробу (за погодженням),
2. Постачання або заміна деталей,
3. Компенсація частини чи повної суми вартості виробу.
4. Обґрунтована відмова.
Підставою для відмови можуть бути причини, перелічені у пунктах 1.1-1.9 у розділі «Винятки».